پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی شهرستان شوط به بهره برداری رسید

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولان منطقه، سالن ورزشی چند منظوره شهرستان شوط در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ این پروژه با هزینه کرد بیش از ۲۹ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی و نیز به منظور ارج نهادن به جایگاه ورزش و تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه در زمینه ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه به بهره برداری رسید.

این سالن چندمنظوره با زیربنای ۱۹۰۶ مترمربع متشکل از بخش اداری و رفاهی،‌ امکانات خدماتی اعم از بوفه،‌حمام،‌زختکن و سرویس بهداشتی احداث شده و مجهز به فناوری های ایمنی روز می باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در منطقه را از اولیت های برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو بوده و این سالن ورزشی به عنوان طرح توسعه اماکن ورزشی موجود شهر شوط همجوار با سالن های یادگار امام و سالن کشتی شوط احداث شده است.

این سالن ورزشی دارای سکوی تماشاگران با ۲۵۰ نفر گنجایش برای تمامی ورزش های توپی (فوتسال، هندبال ، بسکتبال و و الیبال با ابعاد داخلی ۲۳.۶ * ۴۷.۷۰ با نمای ترکیبی از سنگ تراورتن قرمز آذرشهر و نمای سیمان شسته و ورق کامپوزیت احداث شده است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین