پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو در ۱۴ دقیقه / منطقه آزاد ماکو‌ رکورد دار سریعترین ثبت شرکت بین مناطق آزاد

مسئول  ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان در سرعت و دقت بالا در ارائه خدمات، رکوردار سریعترین ثبت شرکت در بین مناطق آزاد است.

محمدعلی فلاح در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو ضمن تشریح اهم دستاوردهای اداره ثبت شرکت های سازمان افزود: ثبت شرکت در این سازمان در عرض 14 دقیقه (پس از تعیین نام) : دو دقیقه اخذ شناسه ملی ، دو دقیقه دریافت مجوز ثبت ، چهار دقیقه ار سال آگهی به روزنامه رسمی ، شش دقیقه ثبت در دفتر جاری انجام میشود.

وی به دیگر دستاوردهای اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو که برای اولین بار در سطح کشور و مناطق آزاد انجام شده است اشاره کرد و افزود: اداره ثبت شرکت ها تمامی پرونده های اشخاص حقوقی ثبت شده را بررسی و با توجه به فعالیت و عدم فعالیت نسبت به تعیین وضعیت فعال یا تعلیق شناسه ملی اقدام نموده است که در نتیجه تعداد 3347 فقره شناسه ملی اشخاص حقوقی غیرفعال و فاقد نشانی و کدپستی معتبر (صوری) تعلیق گردیده است .

فلاح با اشاره به تنظیم دستورالعمل جامع عملیات ثبتی  بیان داشت: بطوری که تمامی عملیات ثبتی از صفر تاصد با نگرش در عصر نوین ارتباطات ترسیم گردیده و ثبت شرکت کاملاً غیرحضوری و بدون حضور شخص حقوقی ممکن شده است .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین