پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

موافقت سازمان برنامه و بودجه با تسهیلات هزار میلیارد ریالی برای اتمام شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور با ارائه تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی برای اتمام پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو خبرداد.

محمد رضا عبدالرحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: يكي از مهمترين مشكلات شهر ماكو شبكه و تصفيه خانه فاضلاب اين شهر است، متاسفانه پروژه به دليل محدوديت هاي مالي چند ساليست به كندي پيش مي رفت، با لطف خداوند و دعاي خير مردم شريف منطقه پيگيري ها جواب داد.

وی با بیان اینکه دولت ( سازمان برنامه و بودجه كشور) با استفاده از ظرفيت قانوني ماده ٥٦ قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت موافقت كرد ادامه داد: بر اساس آن شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو با بهره گيري از تسهيلات هزار ميليارد ريالي با تضمين بازپرداخت از سوی دولت تكميل می شود.

عبدالرحیمی ابراز امیدواری کرد: با جديت دستگاه اجرايي يعني شركت آب و فاضلاب شاهد جان بخشي به پروژه و البته تكميل و جان بخشي به محيط زيست شهر و منطقه از ابتدا تا انتهاي زنگمارمان باشيم.

شایان ذکر است: تکمیل پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو یکی از مطالبات مردم منطقه بود که پیش از این مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو قول مساعد برای رفع این مشکل داده بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین