پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کارگاه آموزشی بافت تابلوفرش به همت موسسه مردم نهاد «جوانان کارآفرین نواندیش» افتتاح شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارگاه آموزشی بافت تابلوفرش به همت موسسه مردم نهاد «جوانان کارآفرین نواندیش» با هدف توانمندسازی جوامع محلی و اشتغالزایی خانگی و پایدار افتتاح شد.

مهدی خلف خانی در گفت و گو پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این کارگاه آموزشی همزمان با ۲۹ بهمن، روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، اداره ورزش و جوانان و هلال احمر شهرستان شوط به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در حوزه توسعه فرهنگ، هنر و صنایع خلاق منطقه رویکرد هم افزایی داشته و از مشارکت نهادهای مردم نهاد، جوانان کارآفرین و نواندیش استقبال می کند.

خلف خانی با بیان اهداف این کارگاه آموزشی ادامه داد:‌ توانمندسازی علاقمندان در زمینه بافت تابلو فرش و توسعه صنایع خلاق منطقه، ایجاد ارتباط بین کارآموزان با مراکز تولید و فروش تابلو فرش در سطح کشور، افزایش اشتغال در خانه در منطقه و تولید ثروت در خانه، توانمند سازی زنان بی سرپرست برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش سهم صنایع خلاق در اقتصاد منطقه از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو جامعه مخاطبان این کارگاه را متقاضیان اشتغال خانگی خصوصا زنان سرپرست خانوار، بی سرپرست یا بدسرپرست و علاقمندان عنوان کرد.

شایان ذکر است : کارگاه آموزشی و توانمند سازی جامعه محلی به مدت ده روز با هدف ایجاد اشتغال پایدار و گسترش خوداشتغالی افراد نیازمند در منطقه، با همکاری اداره ورزش و جوانان، مرکز فنی و حرفه ای و اتحادیه قالیبافان وهلال احمر شهرستان شوط در حال برگزاری است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین