پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

راه اندازی سامانه الکترونیکی بیمه بیکاری در منطقه آزاد ماکو

مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو از راه اندازی سامانه تحت شبکه اینترنتی “بیمه بیکاری” در منطقه آزاد ماکو و الکترونیکی و غیر حضوری شدن تمام فرآیندهای ثبت نام، بررسی پرونده و برقراری مقرری بیمه بیکاری به متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمد آذرپناه گفت: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان منطقه آزاد ماکو سامانه بیمه بیکاری از ابتدای اسفند ماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شده و ارائه خدمت به کارگران بیکار شده واجد شرایط بدون نیاز به مراجعه حضوری و تحمل هزینه و صرف وقت بیشتر، در کمترین زمان ممکن فراهم شده است.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط نه تنها نیازی به مراجعه به مدیریت کار و خدمات اشتغال ندارند بلکه نیازی به هیچگونه مراجعه حضوری به سایر ارگانها از جمله تامین اجتماعی هم نیست و همه امورات مورد نیاز در بستر سامانه بیمه بیکاری انجام می شود.

آذرپناه ادامه داد: واجدین شرایط برای استفاده از خدمات این سامانه می توانند شخصا و یا با بهره گیری از خدمات موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی به سامانه جامع روابط کار، زیرسامانه بیمه بیکاری به آدرس bimehbikari.mcls.gov.ir مراجعه نموده و خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد:فرایند بررسی و رسیدگی به پرونده های بیمه بیکاری با استفاده از ظرفیت این سامانه از چندین روز و هفته به کمتر از یک روز کاهش یافته که به همین نسبت در وقت و هزینه جانبی متقاضان نیز صرفه جویی می شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین