پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حذف مدارس کانکسی منطقه آزاد ماکو کلید خورد

تفاهم نامه حذف مدارس کانکسی منطقه و احداث مدارس جدید بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه ۲۵ روستای منطقه آزاد ماکو نیازمند جایگزینی مدارس کانکسی با مدرسه جدید است افزود: ۱۳ روستادر شهرستان ماکو، ۴ روستا در شهرستان شوط و۸ روستا در شهرستان پلدشت دارای مدارس و کلاسهای کانکسی هستند و به سرعت باید جایگزین شوند.

محمدرضا عبدالرحیمی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان اضافه کرد: با وجود محدودیت درآمدی و منابع سازمان، این پروژه‌ها جزو پروژه های اولویت‌دار و زیربنایی توسعه انسان محور منطقه تعریف شد و با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: توسعه زیربنایی منطقه و رسیدن منطقه در ابعاد مختلف آموزشی و بهداشتی و درمانی به سطح استاندارد در کنار تقویت و گسترش تولید و سرمایه گذاری های اقتصادی با جدیت در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه به منظور مشارکت در احداث و تکمیل ۲۵ مدرسه جایگزین مدارس کانکسی ۲۵ روستای واقع در منطقه آزاد ماکو در مدت یکسال منعقد شد. با امضای این تفاهم نامه بلافاصله انتخاب پیمانکاران از طریق سازمان نوسازی مدارس صورت می گیرد و پیش بینی می شود ظرف ۴۵ روز آتی پیمانکاران ذیصلاح انتخاب و عملیات اجرایی مربوط شروع شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین