پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت هفته سلامت

امسال در حالي هفته سلامت را سپري مي كنيم كه بيماري كرونا ابعاد مختلف زندگي فردي و اجتماعي همه ما را تحت تاثير قرار داده است. جهادگران بهداشت و درمان ايثارگرانه در خط مقدم درمان مبتلاها و مقابله با گسترش بيماري ايستاده و براي نجات بيماران و حفظ سلامت مردم مي كوشند.

تلاش هاي ارزشمند مجاهدان عرصه سلامت در سراسر دنيا به اندازه اي حياتي شده است كه امسال سال جهاني مدافعان سلامت نام گرفته است و شايد اغراق نباشد اين روزها و هفته ها را هر روز، روز سلامت و هر هفته، هفته سلامت بناميم و بر همه ماست كه با رعايت توصيه ها و دستورالعمل هاي بهداشتي از زحمات مضاعف اين عزيزان بكاهيم و البته در حفظ سلامتي خود و همنوعان و عزيزانمان بكوشيم.

در اين ميان سازمان منطقه آزاد ماكو، زيرساختهاي بهداشت و درمان را در كنار زيرساختهاي آموزش و پرورش، بنيادهاي اساسي و پيش نيازهاي توسعه مي داند و اقدامات خود در ارتقاي سخت افزاري و نرم افزاري اين دو حوزه را در سطح منطقه ادامه خواهد داد.

اينجانب با گراميداشت ياد و نام شهداي مدافع سلامت و تبريك هفته سلامت، از زحمات و تلاشهاي شبانه روزي تمامي جهادگران عرصه سلامت در بخش هاي دولتي و خصوصي منطقه تقدير و تشكر نموده ، سلامتي و توفيق همگان را در حفظ و ارتقاي سطح بهداشت، درمان و سلامت مردم عزيزمان از درگاه الهي مسالت مي كنم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین