پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ولايت مداری و آگاهی از ظرفیت ها و مشکلات کشور از شاخص هاي نامزد اصلح رياست جمهوری است

امام جمعه ماکو گفت: ولايت مداري، كارآمدي و آگاهی از ظرفیت ها و مشکلات کشور از شاخص هاي نامزد اصلح رياست جمهوری است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حجت الاسلام سید محمد هاشمی در همایش حضور حداکثری و انتخاب اصلح که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان ماکو و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و ائمه جمعه و مسئولان شهرستان های آذربایجان غربی بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، انتخاب اصلح را به معنای انتخاب شایسته ترین فرد از میان شایستگان بیان كرد.

وی رفع مشکلات کشور را در گرو مدیریت کارآمد با اتکا به ظرفیت های داخلی عنوان کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم نیاز به دولت توانمند با مدیریت جهادی دارد.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب دولت اصلح، دولت جوان و حزب اللهی است. البته منظور از آن صرفا جوان بودن نامزد ریاست جمهوری نیست بلکه باید کابینه ای جوان با روحیه انقلابی و جوانگرا همچون سردار سلیمانی باشد.

وی كارآمدی را از دیگر شاخص های كاندیدای اصلح دانست و گفت: مبارزه با تورّم، ایجاد اشتغال و رفع موانع معیشتی مردم از ضروریت های كاری رئیس جمهور آینده  است که باید برای تحقق این اهداف از توانمندی بالا برخوردار باشد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین