پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، مبارزه واقعی با دشمنان اسلام و ایران است

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو و استاد دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد مبارزه واقعی با دشمنان است و آنها را ناکام می‌کند.

رستم آقازاده قولکی روز سه شنبه در همایش “حضور حداکثری” که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه برگزار شد، افزود: همه ما با انتخاب درست و آگاهانه در آینده کشورمان سهیم خواهیم بود .

وی با بیان اینکه مردم ایران در تمام ادوار گذشته از شمال تا جنوب حماسه ساز بوده اند، ادامه داد: مردم منطقه آزاد ماکو نیز تا کنون همگام با سایر هموطنان در پای صندوق های رای بوده اند و دین خود را به نظام و حاکمیت ادا کرده اند.

وی از عموم مردم و نخبگان و فعالین اجتماعی خواست تا با آگاه سازی جامعه برای حضور حداکثری و آگاهانه برای انتخاب فردی اصلح بکوشند.

 

انتخابات نماد جمهوریت نظام است

امام جماعت شهر بازرگان و استاد دانشگاه نیز در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت پرشور که شاخص جمهوریت نظام است، گفت: انتخابات مظهر و نماد جمهوریت نظام بوده و مقبولیت نظام با جمهوری بودن آن و مشروعیت نظام نیز با اسلامی بودن آن است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اصغری ادامه داد:‌ دشمنان بشریت همیشه با اسلام مخالف بوده اند و تمام تلاششان را برای از بین بردن اسلام می کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، جمهوریت نظام را هدف قرار داده است، افزود: دشمنان از جمهوریت نظام می ترسند و همواره مردم را به عدم حضور در پای صندوق های رای دعوت می کنند، چرا که آنان خوب می دانند جمهوریت در کنار اسلامیت اقتدار زا است.

استاد دانشگاه با بیان اینکه اگر جمهوریت نظام تضعیف شود اسلام نیز تضعیف خواهد شد، بیان داشت: تلاش دشمنان برای دلسرد کردن و حضور کمرنگ در انتخابات توطئه ایست که با حضور حداکثری شما مردم نقش بر آب خواهد شد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات چشم طمع دشمن را کور می‌کند

امام جماعت اهل سنت ماکو نیز در این همایش با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای گفت: حضور آگاهانه و مقتدرانه شما مردم اعم از شیعه و سنی در پای صندوق های رای چشم طمع دشمنان را کور می کند.

ماموستا بکری روشنگری و تبیین شاخص ها و ویژگی های فرد اصلح برای جامعه توسط نخبگان و فعالین اجتماعی در سطح منطقه را خواستار شد و افزود: داشتن روحیه انقلابی، علیم و حافظ بودن،‌ تعهد و تخصص از ویژگی های کاندیدای اصلح است.

همایش حضور حداکثری به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و با حضور نخبگان و فعالین فرهنگی و اجتماعی اهل تسنن و تشیع با رعایت پروتکل های بهداشتی در سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور در شمال استان آذربایجان غربی شامل شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین