پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سامانه جامع رسیدگی به شکایات در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد

با هدف راه اندازی سیستم های ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی برای رسیدگی موثر به شکایات ، سامانه جامع رسیدگی به شکایات در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ از آنجا که ارتقاء کیفیت و مدیریت شکایات و سعی برای ارتقاء کیفیت خدمات، جزو ضروریات یک سازمان می باشد، ارائه موفقیت آمیز خدمات مورد نیاز ارباب رجوع ، متقاضیان و مشتریان ، وابسته به این است که افراد در تمامی سطوح ، خود را مسئـــول و موظف به برآورده ســاختـن نیازهای مراجعیـن در ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بدانند.

از این رو سیستم ثبت شکایات مردمی با امکان ارائه کد رهگیری و ثبت درخواسـتهـای واصـله به عنوان فرصتی جهت بهبود و اصلاح امور جهت رضـــایتمندی بیشتر مشتــریان و یا ارباب رجوع می باشد ، از این رو در راستای رضایتمندی مراجعین و با هدف ایجاد وحدت رویه ، راه اندازی سیستم ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی یک مقـوله لازم و ضـروری در یک سازمان به شمار می آید.

لینک ورود به سامانه:

www.ffuc.makufz.org

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین