با هدف راه اندازی سیستم های ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی برای رسیدگی موثر به شکایات ، سامانه جامع رسیدگی به شکایات در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، از آنجا که ارتقاء کیفیت و مدیریت شکایات و سعی برای ارتقاء کیفیت خدمات، جزو ضروریات یک سازمان می باشد، ارائه موفقیت آمیز خدمات مورد نیاز ارباب رجوع ، متقاضیان و مشتریان ، وابسته به این است که افراد در تمامی سطوح ، خود را مسئـــول و موظف به برآورده ســاختـن نیازهای مراجعیـن در ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بدانند.
از این رو سیستم ثبت شکایات مردمی با امکان ارائه کد رهگیری و ثبت درخواسـتهـای واصـله به عنوان فرصتی جهت بهبود و اصلاح امور جهت رضـــایتمندی بیشتر مشتــریان و یا ارباب رجوع می باشد ، از این رو در راستای رضایتمندی مراجعین و با هدف ایجاد وحدت رویه ، راه اندازی سیستم ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی یک مقـوله لازم و ضـروری در یک سازمان به شمار می آید.
لینک ورود به سامانه: