پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

افتتاح چهار طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو

 چهار طرح عمرانی و زیربنایی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو روز سه شنبه در آئین افتتاح این پروژه ها گفت: پروژه‌ های بزرگراه شهید سلیمانی (گیت ورودی منطقه تا تقاطع بازرگان)  به طول ۵۰ کیلومتر، پروژه مشارکتی پایانه هوشمند و چندمنظوره نوبت دهی و خدماتی، پل تقاطع غیرهمسطح فرودگاه منطقه آزاد ماکو و راه های ارتباطی آن به طول بیش از سه کیلومتر و تاسیسات زیربنایی و محوطه های بخش زمینی فرودگاه آماده افتتاح می باشد.وی افزود: برای این پروژه ها، ۶ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو و در بخش مشارکتی یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با بهره برداری و افتتاح از این طرح ها برای ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

همچنین روز گذشته، در راستای تحقق شعار سال جهش تولید، عملیات اجرایی پنج واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغال زایی ۵۴۰ نفری در شهرک صنایع سبک و سنگین منطقه آزاد ماکو با حضور مسوولان منطقه ای آغاز شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین