پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تمدید زمان خرید اسناد مزایده بهره برداري از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره

پيرو فراخوان مزايده عمومي « بهره برداري از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره » به اطلاع متقاضيان محترم مي رساند زمان خريد اسناد و ارائه پيشنهادات مزايده شماره  5000094667000002  در سامانه تدارك الكترونيك دولت(ستاد) تمديد گرديده است.  لذا علاقمندان جهت شركت درمزايده به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمايند.

آگهی مزایده:

سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو در نظر دارد با استناد به بند 6 صورتجلسه نشست 152 هیأت مدیره محترم و صورتجلسه کمیسیون معاملات به شماره ۱۴۰۰/۱۰۰/۱/۴۸۶۶ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۷ « بهره برداری از آبگرم شوط » را برابر مشخصات، شرایط و قیمت کارشناسی ذکر شده در جدول شماره 1 از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارک الکترونیک دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir با شماره مزایده 5000094667000002 و شماره مزایده مرجع 0010607 به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط بصورت اجاره واگذار نماید؛

لذا از متقاضيان محترم دعوت به عمل می آید در صورت تمایل، مطابق شرایط زیر نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام نمایند.

متقاضیان محترم می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضا الکترونیکی (توکن) اقدام و در مزایده به صورت الکترونیکی شرکت نمایند.

1- دستگاه مزایده گذار : سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو

2- موضوع مزایده: مزایده عمومی « بهره برداری از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره»

3- مبلغ تضمين شركت در مزایده : تضمين شركت در مزایده به میزان 5 درصد قیمت پایه اجاره سه ساله تعیین گردیده است که بایستی مطابق جدول شماره یک به صورت نقدی به حساب شماره 0213011850001 نزد بانک صادرات به نام سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو، واریز گردیده و ارائه گردد.

4- هزینه خرید اسناد مزایده: واریز مبلغ 500،000 (پانصد هزار) ریال به حساب شماره 5419926396 بانک ملت، به نام سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو

5- مهلت واریز وجه خريد اسناد مزایده: از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۶ لغایت ۱۴۰۰/۶/۲۹

– آگهی های نوبت اول و دوم به ترتیب در تاریخ های ۱۴۰۰/۶/۱۰ و ۱۴۰۰/۶/۱۵ در روزنامه “جهان صنعت” و “صنعت توریسم” در نوبت اول و دم چاپ می گردد و بطور هم زمان در سایت رسمی سازمان منطقه آزاد ماکو و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد( به آدرس www.setadiran.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

6- نحوه دريافت اسناد مزایده: پس از واريز هزینه اسناد مزایده، در سامانه ستاد اسناد قابل دانلود بوده که پس از تکمیل، مجدا در سامانه ستاد بارگذاری خواهد شد.

7- مهلت ارسال اسناد مزایده: روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۷ می باشد.

8- تاریخ، مکان و نحوه بازگشایی اسناد مزایده: پاکات دریافتی رأس ساعت 12:00  مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۸ در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک سازمان، بازگشایی خواهند گردید.

تبصره 1: حضور هر يك از مزایده گران یا يك نفر نماينده از طرف ایشان، در جلسه بازگشایی پاکات (با مدارک شناسایی و رعایت پروتکل های بهداشتی) آزاد است.

تبصره 2: سازمان منطقه آزاد ماکو در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها طبق قوانين و مقررات سازمان مختار است.

تبصره 3: پس از انقضای مدت مقرر در آگهی امکان بارگذاری اسناد مقدور نمی باشد.

9- ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مزایده مندرج است.

10- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3100-044، داخلی 227، آقای مهندس باقری (دبیرکمیسیون معاملات سازمان) تماس حاصل فرمائید.

11- کلیه هزینه های مربوط به اطلاع رسانی های مزایده در روزنامه های کثیر الانتشار و … برعهده برندگان مزایده خواهد بود.

مشخصات :
عنوان پروژه : استخر حوضچه های آبگرم شوط
دستگاه متولی: سازمان منطقه آزاد تجاری_ صنعتی ماکو
آدرس محل پروژه: منطقه آزاد ماکو- شهرستان شوط مجموعه آبگرم
مساحت زمین: 2321مترمربع
زیربنا: 840 مترمربع
توضیح 1: حوضچه های آبگرم در دو واحد مجزا با مجموع زیر بنای 840 مترمربع و کل مساحت قابل بهره برداری با حوضچه های آبگرم 2321متر مربع و گنجایش 20 نفر در هر حوضچه و بر روی چشمه ها شامل مدیریت، رختکن، دوش و سرویس بهداشتی، که دبی حوضچه شماره یک 1.8 و دبی حوضچه شماره دو 1.2 می باشد.

گازرسانی مجتمع استخر آبگرم توسط بهره بردار (برنده مزایده) انجام می شود و با در نظر گرفتن هزینه استهلاک گازرسانی، مزایده برای سه سال برگزار می گردد.

توضیح 2: لذا با در نظر گرفتن موارد ذکر شده قیمت پایه اجاره بها ماهانه برای سه سال آتی با در نظر گرفتن افزایش 20 درصد نسبت به سال قبل برابر 267.000.000ریال معادل بیست و شش میلیون و هفتصدهزار تومان می باشد.

مبلغ تضمین شرکت در مزایده: 5 درصد قیمت پایه اجاره سه ساله( 480.600.000( چهارصد و هشتاد میلیون و ششصد هزار ریال)

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین