پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

گمرک بازرگان نقش بی بدیلی در تجارت داخلی و خارجی دارد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: گمرک بازرگان نقش مهم و بی بدیلی در تجارت داخلی و خارجی دارد و دستگاه قضایی در رفع مشکلات آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، ناصر عتباتی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات گمرک بازرگان که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نمایندم مردم منطقه در مجلس،‌ مجیدی دادستان مرکز استان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در راستای وظیفه قانونی خود در حفاظت و صیانت از حقوق عامه تلاش می کند افزود: می توان بسیاری از مشکلات گمرک بازرگان را با استفاده از ظرفیت های استانی حل کرد و اقدامات بسیاری در راستای تسهیل ترخیص و نظارت انجام داد، مانند حذف تشریفات زائد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه تاکید کرد: پایشهای تصویری بسیار دارای اهمیت می باشند و باید به صورت دقیق تقویت شوند.
وی اظهارداشت: تقویت یگان حفاظت گمرک و ارتباط سازنده با سایر نهادها و هم پوشانی نیز بسیار اهمیت دارد.
مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: حمایت از سرمایه گذاری و حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه تکلیف دستگاه قضایی است و بدین منظور قاضی ویژه برای گمرک بازرگان تخصیص خواهیم داد.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل مرتبط استان از قسمتهای مختلف گمرک بازرگان بازدید و از نزدیک از روند ورود و خروج کالا و نحوه ترانزیت کالا اطلاع حاصل کرد.

وی در این بازدید ضمن رویت انبارهای گمرک با مدیران گمرک بازرگان هم صحبت و در خصوص برخی مشکلات و مسائل آن با آنها گفتگو کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین