پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد ماکو به حوزه آموزش و پرورش منطقه/ سه مدرسه احداث شده به همت سازمان منطقه آزاد ماکو آماده افتتاح است

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: سه مدرسه با ۲۷ کلاس درس، احداث شده توسط سازمان منطقه آزاد ماکو با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری است.

نادر بهرامی روز سه شنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به نگاه مثبت و همکاری تنگاتنگ مسوولان سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به رفع تنگناهای آموزش و پرورش در این منطقه گفت: در ۲ سال گذشته، ادارات آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو در قالب مروجان سلامت ۲۰ میلیارد ریال با همراهی سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه کرده اند.

وی افزود: در ۲ سال گذشته سه مدرسه ۱۰، ۹ و ۸ کلاسه با اعتباری بالغ بر۲۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو احداث شده که آماده بهره برداری است.

مدیر آموزش و پرورش ماکو همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری و مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای ریشه کنی مدارس کانکسی در این منطقه خبر داد و افزود: این تفاهم نامه در مرحله تعیین پیمانکار بوده که امیدواریم با این حرکت مدارس کانکسی در این منطقه ریشه کن شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این دیدار با قدردانی از نگاه مثبت مسوولان سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای همکاری با نظام تعلیم و تربیت اظهار داشت: با توجه به‌ اینکه سرانه فضای آموزشی در شهرستان ماکو ۲.۹ مترمربع به ازای هر دانش آموز است، همکاری منطقه آزاد ماکو در راستای جمع آوری مدارس کانکسی و بهبود وضعیت فضای آموزشی شایسته تجلیل است.

مهین منافی افزود: آموزش و پرورش استان نیز در راستای بهبود وضعیت شاخصهای آموزشی و پرورشی با سازمان منطقه آزاد ماکو همکاری تنگاتنگی دارد.

وی تاکید کرد: آینده نگری در توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ماکو باید از طریق توسعه آموزش و پرورش محقق شود.

منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین