پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه ورزش از جمله برنامه های مهم توسعه اجتماعي در منطقه آزاد ماکو است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توسعه ورزش قهرمانی و ورزش های همگانی از جمله راهبردهاي مهم سازمان منطقه آزاد ماکو ذيل برنامه هاي توسعه اجتماعي می باشد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه شمالغرب کشور كه همزمان با هفته بسيج در ماکو برگزار شد افزود: ورزش و توسعه آن در ابعاد همگانی و قهرمانی یکی از مولفه های توسعه اجتماعی کشور محسوب میشود که آثار آن علاوه بر سلامت و نشاط عمومی جامعه و راهکار گذران مفيد اوقات فراغت برای همه آحاد بویژه جوانان، در سطح ملی عامل وحدت، انسجام و همبستگي و در سطح بین المللی نیز قهرماني هاي جوانان از عناصر مهم قدرت نرم کشور محسوب می شود.
وي با اعلام اين نكته كه در اين فرايند است كه بايد برگزاری و میزبانی اين مسابقات را ارج نهیم خاطرنشان ساخت: توسعه ورزش یکی از راهبردهاي مهم منطقه آزاد ماکو میباشد که با همکاری کلیه دستگاه های دولتی و هیات های ورزشی امیدوارم بیش از گذشته در رشته های مختلف بویژه رشته های مزیت دار و پایه منطقه شاهد ارتقا و موفقیت ورزشكاران عزيزمان باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با توسعه ورزش قهرمانی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی شاهد ارتقای تصوير ملي کشور و رسيدن پيام صلح و دوستي ايران اسلامي به دنيا باشیم.

عبدالرحيمي در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری اینگونه مسابقات زمینه انسجام و همبستگی ملی مان را بیش از پیش تقویت کرده و شاهد برگزاري برنامه ها و مسابقات قویتر در این خطه در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات مسابقات قهرمانی پاورليفتينگ و پرس سينه باشگاه های شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه ماکو به مدت سه روز در سالن ۲ هزار نفری شهرستان ماکو برگزار شد.
در این مراسم از استعدادهای ورزش منطقه در اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورليفتينگ و پرس سينه باشگاه های شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین