پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز حمل و نقل

٢٦ آذر و روز ملي حمل و نقل را به خانواده بزرگ حمل و نقل كشور به ويژه جامعه خدوم فعالان صنعت حمل و نقل منطقه آزاد ماكو در همه بخش هاي خصوصي، تعاوني و دولتي تبريك و تهنيت مي گويم.

بي شك حماسه ای كه در اين روز در سال ٦٢ با بسيج و همبستگي كاميونداران عزيز و جهادگران اين صنعت رقم خورده است، برگ زرینیست كه همواره بر تارک تاریخ سرزمينان خواهد درخشيد.

امروزه اهميت حمل و نقل براي جوامع به حدي افزايش يافته است كه از نظام حمل ونقلِ کارآمد به نیروی محرکه و موتورِ توسعه متوازن و پایدار کشورها یاد می شود كه موجبات دستیابی به نرخ رشد اقتصادی بالاتر، امنیت و عدالت اجتماعی بدون آن مقدور نمي باشد.

اين درحاليست كه موقعيت جغرافيايي اقتصادي منطقه آزاد ماكو و برخورداري از دو مرز تجاري مسافري فعال، حمل و نقل و لجستيك به مفهوم عام آن را به يكي از مهمترين كسب و كارهاي منطقه تبديل كرده و اينچنين دهها شركت حمل و نقل و صدها نمايندگي شركتها با هزاران دستگاه ناوگان و البته مجموعه هاي رو به توسعه لجستيكي در منطقه در حال تلاش و مجاهدت در مسير كمك به تقويت اقتصاد ملي و تسهيل پيوند آن با اقتصادهاي منطقه اي و بين المللي مي باشند و پيش بيني مي شود با اجراي برنامه هاي توسعه اي اين بخش در منطقه و بهبود مستمر تجارت بين المللي كشور بر كيفيت و كميت فعاليتها و نقش آفريني اين بخش افزوده خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به همه فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل و لجستیک، از مجاهدت هاو تلاش های این عزیزان تقدیر نموده و توفيق روزافزون فعالان همه بخش های صنعت حمل و نقل و لجستيك منطقه را در كمك به اعتلا و پيشرفت ميهن اسلاميمان از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین