پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پروژه ۳۶۰۰میلیارد ریالی شهرک حمل و نقل و مرکز لجستیک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

همزمان با دومین روز از سفر دکتر سعید محمد به منطقه آزاد ماکو، فاز اول دومین مجموعه لجستیکی “محور طلایی منطقه آزاد ماکو” در پس‌کرانه مرز بازرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو این پروژه که با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و جمعی از مسئولین منطقه ای به بهره برداری رسید، با سرمایه گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در راستای توسعه ظرفیت های لجستیکی و تسهیل خدمات حمل و نقل و تجارت بین الملل به صورت مشارکتی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین افزایش تسهیلات فعالان حمل و نقل و رانندگان در حال آماده سازی بوده که فاز نخست آن افتتاح می شود.

این مجموعه لجستیکی دومین مجموعه بعد از ” آنا وطن” در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار احداث شده و ظرفیت توقف کامیون و تریلر در این مرکز لجستیکی ۲۵۰ کامیون است.

با بهره برداری کامل از این پروژه زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر فراهم می شود.

این مجموعه لجستیکی، علاوه بر امکانات انبارداری، پارکینگ،‌ نوبت دهی و … از  امکانات رفاهی نظیر سوئیت و اماکن اقامتی، نمازخانه و رستوران و …  برخوردار می باشد.

مجموعه لجستیکی “محور طلایی منطقه آزاد ماکو” دومین مجموعه لجستیکی بعد از تیرپارک ” آنا وطن” می باشد که بزودی فاز نخست آن با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

مجموعه اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در ساماندهی مرز بازرگان و پسکرانه آن از جمله ایجاد مجموعه های لجستیکی، توسعه ظرفیت های انبارها ایجاد تیرپارک و سامانه هوشمند نوبت دهی و مدیریت ناوگان خروجی از مرز با هماهنگی شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور و دبیرخانه آن در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در دست اجراست.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین