پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جامعه مطلوب با عمل به مفاهیم قرآنی شکل می گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: جامعه مطلوب و قرآنی با رفتارها و عمل به مفاهیم قرآنی شکل می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در محفل انس با قرآن شهرستان شوط افزود: این محافل در راستای خودسازی معنوی در این ایام و خدمت رسانی مطلوب به مردم در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برگرفته از سیره پیامبران و ائمه و نیز احقاق و استقرار عدالت بر پایه قسط در جامعه مان برگزار می شود.

وی با اشاره به فرمایش امام جعفر صادق (ع) که قرآن را عهد بین خداوند متعال با مخلوقاتشان برشمرده است بیان داشت: رفتار قرآنی نیز باید در عملکرد مدیران و حکمرانان و تمامی مردم دیده شود.

عبدالرحیمی به توصیه امام جعفر صادق(ع) در خصوص مراجعه به عهدمان و قرائت قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از قرائت ترویج فرهنگ قرآنی و تحقق اهداف توسعه های قرآنی است.

وی اظهار داشت: البته با تلاوت قرآن در عمل بتوانیم هم در زندگی فردی و اجتماعی و جامعه قرآنی شکل بگیرد و در پرتو جامعه قرآنی عدالت بسیار عنصر کلیدی است که در مسیر استقرار در تمامی جنبه ها استفاده کنیم و در این راستا حرکت کنیم.

مدیر عامل سازمان ادامه داد: این محافل و فعالیت های فرهنگی در دستور کار و اولویت سازمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این محفل ائمه جمعه شهرستانهای ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران و علاقمندان به قرآن کریم در شهرستان شوط نیز حضور داشتند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین