پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آئین تجلیل و تکریم مادران شهدای شهر بازرگان برگزار شد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به همت سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ شهرداری و شورای شهر بازرگان و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ امام جمعه ماکو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران،‌ از مادران ارجمند شهدای بازرگان تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم گفت: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان وظیفه همه ما مسئولین است.

محمدرضا عبدالرحیمی با بیان اینکه امنيت، آسايش، صلابت و مقاومت امروز، حاصل خون شهيدان ایثارگر و فداكاری آنان است افزود: مردم قدرشناس ایران با تقدیم جوانانشان به انقلاب دین خود را در صیانت از مرز و وطنمان ادا کرده اند و ما مسئولین در مقابل این ملت بزرگ مخصوصا مردم مرز نشین منطقه آزاد ماکو سر تعظیم فرود می آوریم.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص درست انجام دادن مسئولیت ها و وظایف اشاره کرد و افزود: مسوولیت سنگینی در مقابل خانواده شهدا داشته و برای رفع مشکلات و مطالبات آنها باید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

عبدالرحیمی تاکید کرد: در تمام دنیا از مدافعان وطن به عنوان افتخار یاد می شود و برای آنان بزرگداشت و تکریم برگزار می کنند لذا برگزاری چنین مراسماتی در راستای تکریم شهدا و تعظیم در مقابل خانواده های معظم علاوه بر اجر اخروی، یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی نیز در این مراسم ارج نهادن به مقام شامخ شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: تبیین پیام و مکتب شهدا به نسل جوان و نوجوان یکی از اولویت‌های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

مهدی فعال از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد و افزود: مستندی که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو از خانواده ها و خاطرات شهدا پخش شد یکی از بهترین اقدامات برای انتقال اندیشه و مکتب شهدا به نسل جوان و آیندگان است.

وی مردم شهید پرور مرزنشین را محور اصلی امنیت کشور معرفی کرد و ادامه داد: این مردم همواره امنیت مرزهای میهن عزیزمان را حفظ کرده اند و بارها ثابت کرده اند در مقابل هجوم بیگانگان و متجاوزین تا پای جان در دفاع از کشور و وطن می ایستند.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان شهر بازرگان تجلیل شد. همچنین در این مراسم با پخش مستند خانواده شهدای شهر مرزی بازرگان که توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو تدوین شده بود، فضای معنوی در این مراسم حاکم شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین