پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

واحد تولیدی ۱۴۰ میلیارد ریالی روغن موتور در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه، فرماندار ماکو و جمعی از مسئولین منطقه، واحد تولیدی پترو پالایش ارکان خان منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی خارجی به بهره برداری رسید.

به گزاری پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو عملیات اجرایی این واحد تولیدی با فعالیت یک شیفت کاری و با ظرفیت ماهانه  ۵۰ تن انواع روغن موتورهای ماشین سبک و سنگین و روغن هیدرولیک  در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید.

مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای پتروشیمی ایران و کشور ترکیه تهیه می گردد که محصولات آن تماما به کشور ترکیه صادر می گردد. این شرکت قصد بازاریابی و فروش به سرزمین اصلی را در برنامه آتی دارد.

این پروژه با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و خارجی (ترکیه ای) راه اندازی شده و میزان اشتغالزایی آن ۳۰ نفر می باشد. پیش می بینی می شود ظرفیت تولید آن به ۱۵۰ تن در ماه نیز افزایش یابد.

این شرکت علاوه بر قصد افزایش تعداد اقلام محصولات تولیدی از 10 نوع فعلی به بیش از 200 نوع، اذعان نموده که در آینده برنامه جدی و ویژه ای برای تولید DOTP (دی اکتیل ترفتالات) که ماده ای پرکاربرد در صنعت است، دارد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین