پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس

پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمام مهندسان صادق، عالم و متعهد کشورمان بویژه مهندسان فعال در بخش های مختلف منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت می گویم.

بی تردید این روز، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل وگرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی و تجلیل از استعدادها، خرد، توان و اراده جامعه بزرگ مهندسی کشوراست.

در این فرایند ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساختها و امورزیربنایی و عمران و آبادانی در سطح تمام شهرها و روستاهای منطقه آزاد ماکو و در بخش های مختلف نیز، مرهون تلاش ها و ممارست مهندسان و متخصصانی است که براساس تعهد و مسؤولیت پذیری خویش در تلاشند تا با غلبه بر سختی‌ها، مشکلات و کمبود‌ها شرایط مطلوب‌تر زندگی و فعالیت برای هم منطقه ای ها و هم وطنان عزیز فراهم آورند .

یک بار دیگر ضمن تبریک روز مهندسی به کلیه مهندسان و همکاران سخت کوش و پرتلاش خود در بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد و ادارات مستقر درمنطقه و مجموعه‌های همکار در حوزه مهندسین مشاور و شرکت‌های پیمانکار و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی همه عزیزان، توفیق خدمت بیش از پیش در راه اعتلا و پیشرفت میهن عزیزمان بویژه منطقه آزاد ماکو را برای جامعه مهندسی کشور و منطقه مسألت دارم.

محمدرضا عبدالرحیمی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین