با توجه به الکترونیکی شدن تمامی فرایندهای درخواست سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو، کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه سرمایه گذاری آرمکس سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور نمایندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت مستقر در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، به منظور آشنایی با نحوه ثبت درخواست و استفاده از سامانه سرمایه گذاری مذکور، کارگاه آموزشی فرآیند ثبت و پیگیری درخواست به همراه نحوه تکمیل و بارگذاری فرم های مربوطه توسط کارشناسان مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
در ادامه نیز فرآیند ثبت درخواست مجوز فعالیت اقتصادی با حضور نماینده مدیریت بازرگانی تشریح شد.
قابل ذکر است: با راهاندازی سامانه الکترونیکی صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی منطقه آزاد ماکو، کلیه فعالین اقتصادی و سرمایهگذاران داخلی و خارجی در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان، امکان انجام تمام فرآیند صدور یا تمدید مجوز فعالیت اقتصادی را در بستر خدمات الکترونیک خواهند داشت گفت: عوارض فعالیت مربوطه نیز از همین سامانه قابل پرداخت میباشد.