پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۱

مردم شریف، خواهران و برادران ارجمندم در منطقه آزاد ماکو

فعالان و جهادگران بخش های مختلف اقتصادی منطقه

ائمه محترم جمعه و جماعات منطقه

همکاران صادق و کارگزاران خدوم دستگاههای دولتی و قضایی منطقه

فرماندهان و کارکنان مجاهد نیروهای نظامی و انتظامی منطقه

همکاران سخت کوش و صادق و تلاشگرم در سازمان منطقه آزاد ماکو

سلام عليكم

بهاري ديگر معطر به شمیم عطرآگین اعیاد شعبانیه و میلاد مصلح موعود حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفدا، از سرزمين نياكاني همه ما در گذر است که ما را سخت به تلاش، زندگي و دستاوردهاي آن و البته تسریع در مسیر استقرار عدالت، اخلاق و فضیلت در دیارمان اميدوار مي‌كند. اگرچه با تلاش های بی وقفه دولت و پشتکارکم نظیر رئیس جمهور محترم درعرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و دیپلماسی فعال خارجی و هدایتهای داهیانه رهبری معظم انقلاب، سال 1400 امید بخشی برای مدیریت مطلوب خروج کشور از بحران همه گیری ویروس کرونا و ارتقای معیشت مردم و تحول در اقتصاد ايران پشت سرمی گذاریم، لیکن در سال جديد براي ارتقاي سرمايه اجتماعي و اتحاد و انسجام ملی، تقویت قدرت ملی و همراهی با برنامه های تحول اقتصادي دولت، پشتاپشت يكديگر ناچاريم تغييري باشيم كه از جهان پيرامون انتظار آن را داريم.

تقارن ارجمند خجسته اعياد شعبانيه با طليعه زايش دوباره بهار طبيعت و حلول سال جديد خورشيدي را به همه شما مردم شریف بویژه هم منطقه ای های عزیز، خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، ائمه محترم جمعه و جماعت، فعالان و جهادگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی، کارکنان و مدیران خدوم و صادق دستگاهها و سازمانهای دولتی، دستگاه قضایی، شهرداریها و دهیاریها و دلاور مردان قوای نظامی و انتظامی و البته جان برکفان عرصه سلامت شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت و همکاران سخت کوشم در سازمان منطقه آزاد ماکو از صميم قلب تبريك و تهنيت عرض مي كنم و یاد و خاطره همه شهدا، بویژه شهدای امنیت و سلامت را که جان خود را برای صیانت از سلامتی و امنیت ما هدیه کردند گرامی می دارم.

خواهران و برادران عزیز، عيد نوروز جشن تمناي تغيير، تحول و تلاش براي بهتر شدن در تارو پود زندگي فردي و اجتماعيست. بهار طبيعت همواره يادآور گشوده شدن افق های نو و نوید بخش رسیدن به مراحلی نيکوتر و برتر است. نوروز جشن شادي و شکوفايي است. جشن همدلي و هم پيماني و زدودن کينه‌هاست. اکنون که نسيم عطرآگين بهاري در جاي جاي طبيعت با شکفتن شکوفه ها ، روح و روانمان را نوازش مي دهد به شکرانه رويت بهاري ديگر، دست دعا برداشته و از خداوند منان استجابت دعاي حول حالنا الي احسن الحال را براي مردم، ايران و منطقـه آزاد ماكو تمنا مي نماييم و البته طنين روحبخش آيه” ان الله لايغير مابقوم حتي يغيروا ما بانفسهم” همواره در گوشمان هست كه تغيير و تحول و حرکت براي بهتر شدن و پيشرفت مستمر در مسير تعالي و سرامدي، مستلزم تلاش های عالمانه همه ماست.

يكبار ديگر، ضمن سپاس و قدرداني از زحمات بي دريغ همگان در ارايه خدمات خالصانه در جاي جاي منطقه، سلامتي وبهروزيتان را از درگاه احديت مسالت نموده و از همگان می خواهم شکرانه نعمت بزرگ فرصت خدمت به مردم را با خدمت بی منت وصادقانه به جای آوریم. اميدوارم در سال جديد با تلاش و کوشش بيشتر، تعهد به وظايف و مسئوليتهاي خود را تقويت کرده، فزوني جوانه‌هاي دوستي، مهرباني، عطوفت، همدلي، همراهي، عدالت، همکاري و تلاش براي رشد و بالندگي منطقـه آزاد ماكو را بيش از پيش شاهد باشيم و براي سالي كه ما را فرا مي‌گيرد، آرزو مي كنم با عنایت خداوند و توجهات حضرات معصومین ع فضاي همه خانه های ایرانیان مهربان پر از عطر خوشبختی و محبت باشد.

برادر و خدمتگزار مردم

محمدرضا عبدالرحیمی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین