پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مجمع تشخیص با الحاق دبیرخانه مناطق آزاد به وزارت اقتصاد مخالف است

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در واکنش به طرح الحاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق‌آزاد در ذیل وزارت اقتصاد گفت: این کار صورت نخواهد گرفت.

محسن رضایی عصر امروز پنجشنبه در یادمان شلمچه با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه بیان کرد: فرصت‌ها و ثروت‌های بسیاری در منطقه وجود دارد اما مردم از آن منتفع نیستند، مشکل اصلی ما تحریم‌های داخلی است که دست و پای مردم را برای فعالیت بسته است.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد نیازمند حمایت‌های قانونی هستند، افزود: حدود اختیارات مناطق‌آزاد روشن نیست و در این راستا مصوباتی در ستاد اقتصادی دولت تهیه شده و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تاکید کرد: سعی خواهیم کرد که منطقه آزاد اروند همچون دوران دفاع مقدس که آبادان و خرمشهر دژ مستحکمی برای تمام ملت ایران بودند، اقتصاد این منطقه را شکوفا کند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در واکنش به طرح الحاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق‌آزاد در ذیل وزارت اقتصاد گفت: این کار صورت نخواهد گرفت چون کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام این مصوبه را مغایر با قانون اساسی و مغایر با مصوبات احکام دائمی برنامه ششم توسعه دانسته است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین