پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه شد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو گفت: در راستای جذب سرمایه گذار خارجی در سطح منطقه آزاد ماکو این شرکت عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ ابراهیم جلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه در راستای انجام ماموریت خود و با هدف کوشش در جهت جذب سرمایه گذاری خارجی و گسترش ارتباطات و تعاملات صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی و کشور ترکیه در زمینه های مختلف تجارت، صنعت، خدمات، کشاورزی، معدن و سایر امور مربوطه به عضویت اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در آمد.

وی افزود: این اتاق با توجه به حجم بالای مبادلات تجاری ایران و ترکیه و پس از احساس نیاز شدید به لزوم گسترش هدفمند و ساختار یافته تجارت ایران با کشور ترکیه ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو ادامه داد: همچنین‌ این اتاق با هدف تشویق توسعه سرمایه‌گذاری و گسترش سطح مبادلات اقتصادی دو جانبه ميان كشورهای جمهوری اسلامی ايران و ترکیه و همچنين رفع مشكلات موجود در راه توسعه همكاری ميان فعالان اقتصادی دو كشور و يافتن راهكارهای مناسب جهت برطرف نمودن اختلافات حقوقی ميان شركت‌های ايرانی و ترک با همكاری و حمايت نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط در دو كشور و با درنظرگرفتن توان بخش خصوصی در این مهم بوده است.

جلیلی اضافه کرد: این اتاق بعنوان رکن اصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در تجارت با ترکیه در سال 1398 تاسیس گردید، که با توجه به موقعیت جغرافیایی ماکو و مجاورت با کشور ترکیه عضویت در آن و ایفای نقش فعال و پویا و اثرگذار در آن، به تسهیل ارتباطات با فعالین اقتصادی بخش خصوصی ترکیه و جذب سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد نمود .

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو (سهامی خاص) در تاریخ 27/10/1395 با شماره ثبت ۳۵۲۵ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۵۰۹۲۹۱ به ثبت رسیده است. این شرکت دارای تابعیت ایرانی بوده و صددرصد سهام آن متعلق به سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو می باشد. شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در چارچوب مفاد اساسنامه و قوانین و مقررات حاکم بر مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران اداره می شود و مرکز اصلی آن در منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین