پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

راه اندازی اتاق فکر جذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو از راه اندازی اتاق فکر جذب سرمایه گذاری و توسعه منطقه خبرداد.

ابراهیم جلیلی روز شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: به منظور استفاده از ظرفیت های فکری متخصصین و صاحب نظران منطقه ، جوانان خالق و مبتکر ، پیشکسوتان صاحب تجربه جهت هم افزایی اقتصادی و توسعه ای ، در راستای تحقق رسالت ها و نیل به اهداف شرکت که همانا بستر سازی برای رشد و توسعه اقتصادی ، صنعتی ، عمرانی و بازرگانی منطقه آزاد ماکو می باشد، این اتاق فکر راه اندازی می شود.

وی با تاکید بر  مشارکت ظرفیت های انسانی در راستای توسعه منطقه بیان داشت : این شرکت از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه فعالین اقتصادی منطقه در چارچوب سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و اساسنامه شرکت در افق چشم انداز و ماموریت آن در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری فعالیت دارد لذا با ایجاد اتاق فکر، کلیه نخبگان، صاحب نظران و جوانان منطقه در برنامه ریزی های آینده این شرکت برای جذب سرمایه گذاری و توسعه منطقه مشارکت می نمایند.

جلیلی گفت: لذا از کلیه متخصصین ، نخبگان و افراد دارای تجربه ، نظر ، ایده خالق و اندیشه نو در زمینه های مذکور جهت همفکری و هم اندیشی خواست تا عضو این اتاق فکر شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: علاقمندان به عضویت در اتاق فکر می توانند از بین گروههای ذیل جهت همراهی به ما بپیوندند : متخصصین ، دانش اموختگان ، افراد دارای تجربه و سابقه فعالیت و عالقمندان رشته های مرتبط با کلیه حوزه های سرمایه گذاری ، اقتصاد ، صنایع ، کشاورزی ، بورس و بانکداری ، عمران ، کامپیوتر و فناوری های پیشرفته ، گردشگری ، لجستیک و مدیریت

وی افزود: همچنین اشخاص و خصوصا جوانان با بینش خالق و سازنده و علاقمند به کار گروهی می بایست رزومه های خود را در قالب فایل pdf حداکثر تا تاریخ 1401/02/31 به آدرس آذربایجان غربی ، شهرستان ماکو ، بلوار شهید جواد قنبری ، پارک امام خمینی  ، بخش اداری ساختمان نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو ، دفتر شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو کد پستی 5861695432 یا پست الکترونیک ceoid@makufz.org  ارسال نمایند.

جلیلی ادامه داد: همچنین به منظور پاسخگویی به سوالات با شماره تماس شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو 04434253264 تماس حاصل فرمائید.

وی در پایان گفت:‌ کلیه رزومه های دریافتی در کارگروه تخصصی بررسی و از واجدین شرایط جهت عضویت و حضور در جلسات اتاق دعوت به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است عضویت در اتاق فکر کاملا به صورت فعالیت داوطلبانه بوده و فاقد دریافت هرگونه حق الزحمه یا تعهد استخدامی می باشد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین