پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

همزمان با هفته محیط زیست، مسابقه نقاشی کودکان منطقه آزاد ماکو برگزار شد

همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو، اداره محیط زیست و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان،‌ مسابقه نقاشی با موضوع اهمیت محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن آن در این کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، در این مسابقه ۸۰ نفر از کودکان در گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال مشارکت کرده و تفکرات و اندوخته های ذهنی خود در مورد پاکی هوا را بر روی کاغذ ترسیم کردند.

هدف از این مسابقه به چالش کشیدن تفکرات دانش آموزان ، ایجاد حس مسئولیت پذیری در آنان و ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه می باشد.

شایان ذکر است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۶ در ماکو در گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال، فعالیت خود را آغاز کرده و با استعداد یابی و پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان نخبگان و افراد موفق زیادی را تحویل جامعه داده است.

تعداد دانش آموزان فعال در این کانون ۱۴۵ نفر بوده این کانون در مناسب ها و ایام ملی مذهبی اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای کودکان و دانش آموزان می نماید.

این کانون با استفاده از امکانات نوین آموزشی و برگزاری دوره هایی شامل کتابخوانی، عکاسی، ‌نقاشی ،‌ هنرهای نمایشی، عروسکی و سفالکاری و… نسبت به کشف استعداد نهفته کودکان و پرورش خلاقیت و استعداد آنان اقدام کرده است

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین