پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صنعت و معدن محورهای مهم توسعه و جهش تولید در کشورند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن این دو بخش را محورهای مهم توسعه و جهش تولید در کشور عنوان کرد.

متن پیام دکتر عبدالرحیمی به شرح زیر است:

دهم تیرماه؛ روز ملی صنعت و معدن فرصت ارجمندی برای بازخوانی اهمیت صنعت و معدن به عنوان محورهای مهم توسعه و جهش تولید در کشور می باشد که امروز دستور کار ملی همه ماست.

منطقه آزاد ماکو با دارا بودن پنج شهرک صنعتی در حال فعالیت و در شرف تکمیل و توسعه و بيش از ۱۵۸ واحد صنعتی و معدنی فعال و با دارا بودن معادن غنی و منحصر بفرد سنگها و کانی های غیرفلزی و فلزی، بارویکرد تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین با توسعه زیرساخت های مرتبط در حال تبدیل به یکی از قطب های معدنی و صنعتی کشور است.

بی شک امروز کار و تلاش در این عرصه به مثابه جهاد و فعالان این بخش ها نیز جهادگرانی هستند که در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی تمام عیار با تمام وجود، دژهای مقاومت و پایمردی برای تامین نیازهای کشور و کمک به تقویت اقتصاد ملی را حراست و حفاظت می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به کلیه صنعتگران، مهندسان و کارگران پرتلاش و غیرتمند بخش صنعت و معدن منطقه آزاد ماکو، با تأکید مجدد بر تعهد خود و همکارانم در سازمان و دوایر صنعت، معدن و تجارت منطقه به منظور همراهی مستمر برای تسهیل و گسترش تولید، توفیق همه فعالان و جهادگران این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدرضا عبدالرحیمی

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین