پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور راه اتدازی شد و کلیه خدمات پشتیبانی سامانه های مناطق آزاد از طریق سیستم تیکتینگ تحت وب و دانش بنیان انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، در راستای افزایش سطح رضایت کاربران سامانه های صنعت گران (سیفام)، سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکت در مناطق آزاد، سامانه گمرکی از این پس خدمات پشتیبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس ticketing.freezones.ir انجام می شود.

نرم افزارهای تیکتینگ (Ticketing) مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نقش بسزایی را در مدیریت ، مستند سازی و تسریع در مکاتبات بین کاربران و مدیران سامانه ها و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می نماید.

گفتنی است امکان استفاده از این سامانه از طریق هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ، تبلت و موبایل وجود دارد.

کاربران به منظور استفاده از این سامانه ضمن مراجعه به آدرس ticketing.freezones.ir  لازم است نسبت به ایجاد حساب کاربری به عنوان مشتری اقدام نمایند و مشکلات مرتبط را از همین طریق ارسال و پیگیری نمایند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

یک پاسخ به «راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور»

سلام وقت بخیر جمال طاده هستم از شرکت دومان صنعت غرب کد پستی 5861135154 در سامانه جامع انبار ثبت ولی غیر فعال می باشد منطقه و صنعت معدن هم بلد نیستن فعال کنن لطفا راهنمایی کنین , ودر سامانه جامع تجارت هم غیر فعال هست بیمه هم رو این کد پستی هست که نمیتونیم انجام بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین