پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تمدید فراخوان عضویت در اتاق فکر شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو

نظر به استقبال و ابراز علاقمندی متخصصین و نخبگان برای عضویت در اتاق فکر شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو  متعلق به سازمان منطقه آزاد ماکو ، مهلت جدیدی برای ارسال رزومه های تخصصی تا دهم مرداد ماه سالجاری شرایط زیر فراهم گردید.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو در نظر به منظور استفاده از ظرفیت های فکری متخصصین و صاحب نظران منطقه  ، جوانان خلاق و مبتکر ، پیشکسوتان صاحب تجربه  جهت  هم افزایی اقتصادی و توسعه ای ، در راستای تحقق رسالت ها و نیل به اهداف شرکت که همانا بستر سازی برای رشد و توسعه اقتصادی ، صنعتی ، عمرانی و بازرگانی منطقه آزاد ماکو از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه فعالین اقتصادی منطقه در چارچوب سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و اساسنامه شرکت در افق چشم انداز و ماموریت آن در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری می باشد اتاق فکری را راه اندازی نموده است . تا کلیه نخبگان،  صاحب نظران  و جوانان منطقه در برنامه ریزی های آینده این شرکت برای جذب سرمایه گذاری و توسعه منطقه مشارکت نمایند. لذا از کلیه متخصصین ، نخبگان و افراد دارای تجربه ، نظر ، ایده خلاق و اندیشه نو در زمینه های مذکور جهت همفکری و هم اندیشی دعوت می گردد.

علاقمندان به عضویت در اتاق فکر می توانند از بین گروههای ذیل جهت همراهی به ما بپیوندند : 

☆متخصصین ، دانش اموختگان ،  افراد دارای تجربه و سابقه فعالیت و علاقمندان رشته های مرتبط با کلیه حوزه های سرمایه گذاری ، اقتصاد ، صنایع ، کشاورزی ، بورس و بانکداری ، عمران ، کامپیوتر و فناوری های پیشرفته ، گردشگری ، لجستیک  و مدیریت

☆اشخاص و خصوصا جوانان با بینش خلاق و سازنده و علاقه‌مند به کار گروهی

علاقمندان می بایست رزومه های خود را در قالب فایل pdf حداکثر تا تاریخ 10/05/1401 به آدرس آذربایجان غربی ، شهرستان ماکو ، بلوار شهید جواد قنبری ، پارک امام خمینی (ره) ، بخش اداری ساختمان نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو ، دفتر شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو کد پستی  ۵۸۶۱۶۹۵۴۳۲  یا پست الکترونیک Makuiad@iran.ir  ارسال نمایند.

ضمناً با توجه به تغییر دبیر اتاق فکر ؛ از کلیه افرادی که قبلا رزومه خود را به آدرس اعلام شده در آگهی قبل از طریق پست الکترونیک (ایمیل) ارسال نموده اند درخواست می گردد، رزومه خود را مجددا به آدرس آعلام شده جدید نیز ارسال نمایند.

به منظور پاسخگویی به سوالات با شماره‌ تماس شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو 04434253264 تماس حاصل فرمائید.

کلیه رزومه های دریافتی در کارگروه تخصصی بررسی و از واجدین شرایط جهت عضویت و حضور در جلسات دعوت به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است عضويت در اتاق فكرکاملا به صورت فعاليت داوطلبانه بوده و فاقد دریافت هرگونه حق الزحمه یا تعهد استخدامی می باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین