پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت روز خبرنگار پس از ایام سوگواری سید و سالار شهیدان منتشر شد.

در متن این پیام آمده است:

با گرامیداشت یاد و خاطره شه*دای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و طلایه داران جب*هه آگاهی بخشی و سربازان خط مقدم جه*اد تبیین که به حق چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند، بویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای منطقه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

تقارن روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی توجه همه ما را به نقش بی بدیل پیام آور کربلا حضرت زینب س جلب می کند که به تعبیری كربلا در كربلا مي ماند، اگر زينب نبود و این همان نقش اساسی و تبیینی خبرنگاران صادق و دل در گرو سعادت جامعه است که مشقتها و سختی های این راه را به جان می خرند و از خود می گذرند.

حق گویی و مطالبه حق توسط خبرنگاران عزیز یقینا مجاهدتی بزرگ و فداکاری فرهنگی سترگی می باشد که مستلزم ارج گذاری و قدردانی همه ماست. سلام و درود خدا بر تمامی  خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمیگیرند.

یکبار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاشها، زحمات، اطلاع رسانی ها و نقدها و تذکرات خبرنگاران، فعالان رسانه ای و تلاشگران اطلاع رسانی در سطح رسانه های مختلف  و روابط عمومی های منطقه ابراز نموده توفیق همگان را در تمهید عدالت گستری و کمک به بهبود مستمر امور منطقه در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از درگاه خداوند مسالت می کنم.

محمدرضا عبدالرحیمی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین