پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه برای بهبود مستمر امور می کوشند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین تجلیل از خبرنگاران منطقه آزاد ماکو گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه برای بهبود مستمر جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی می کوشند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو روز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران منطقه آزاد ماکو افزود: رسانه ها و خبرنگاران کمک رسان مسئولین در بهبود خدمت رسانی هستند و قطعا با دلسوزی و نقدهای منصفانه و سازنده نسبت به انعکاس مشکلات و مطالبه گری برای حل مسائل و مشکلات اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه با همراهی رسانه ها و استقبال و بکارگیری نقدهای سازنده ایشان در مدیریتها شاهد بهبود مستمر امور خواهیم بود ادامه داد: مسئولیت ها در مسیرخدمت به مردم امانت های ارزشمندی است که همه ما مدیران و کارگزاران باید در صیانت از آن از طریق خدمت صادقانه و بی منت به مردم تلاشهای بیشتری انجام دهیم و دراین فرایند حضور مطالبه گرانه رسانه ها نیز موثر می باشد.

عبدالرحیمی با طرح این مهم که شخصا از انتقادها و پیشنهادهای خبرنگاران استقبال می نمایم اظهارداشت: نقدهای سازنده و پیشنهادهای خبرنگاران و فعالان رسانه ای می تواند در غنای تصمیم گیری و سیاست گذاری ها منطقه تاثیر خوبی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان ساخت:‌ سیاست های کلان و توصیه های رهبری معظم انقلاب و اهداف راهبردی دولت سیزدهم، موکدا خدمت صادقانه و بی منت به مردم و استقرار عدالت در همه زمینه ها را اصل اساسی در کانون توجه خود قرار داده اند و قطعا مطالبه گری و تلاش خبرنگاران نیز برای بهبود خدمت رسانی به مردم و غلبه بر چالشهای پیش رو است .

وی در پایان به تعامل موثر و بهتر از قبل خبرنگاران و اصحاب رسانه با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بویژه سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد و کمک به ارتقای تصویر منطقه از طریق رسانه ها را خواستار شد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو مطالبه گری را پایه اصلی جهاد تببین عنوان کرد و از راه اندازی قرارگاه جهاد تبین در منطقه آزاد ماکو با عضویت و همکاری تمام خبرنگاران و رسانه ها خبر داد .

قبل از سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای از شهرهای ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان، یولاگلدی و مرگنلر به بیان دیدگاههای خود درخصوص شرایط رسانه ها و طرح برخی چالشهای شهرهای خود و منطقه پرداختند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی منطقه تجلیل به عمل آمد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین