پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هم افزایی و همکاری مسئولان؛ موجب توسعه بیش از پیش منطقه آزاد ماکو می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد بر ضرورت هم افزایی و همکاری بین مسئولان استانی و منطقه ای به منظور توسعه همه جانبه و بیش از پیش منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی با بیان اینکه پیش از این ارتباط مسئولین منطقه آزاد ماکو با مسئولین استان نتایج چندانی برای استان نداشته تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های استانی و منطقه ای در توسعه و شکوفایی هر کل استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد : مسئولین استانی و منطقه آزاد ماکو در کنار حفظ جایگاه ها و حفظ سلسله مراتب قانونی تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه تمامی پروژه ها و اقدامات باید از پیوست فرهنگی مناسبی برخوردار باشند اضافه کرد: در کنار توسعه صنعتی،‌تولید و سرمایه گذاری به موضوع فرهنگ نیز باید توجه جدی داشت.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی منطقه آزاد ماکو باید در سیاستگذاری های منطقه مورد توجه قرار گرفته و با هم افزایی و همکاری متولیان فرهنگی استانی و منطقه از اقدام جزیره ای خودداری شود .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین