پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ضرورت الگوسازی برای مدیریت نوین و همکاری مشترک مسئولین

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر ضرورت الگوسازی برای مدیریت نوین و همکاری مشترک مسئولین گفت:‌توسعه و شکوفایی همه جانبه استان آذربایجان غربی همچنین منطقه آزاد ماکو در گرو تعامل و همکاری همه جانبه مسئولین است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌حسین گروسی روز یکشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با استان و منطقه آزاد ماکو، به ضرورت تعامل و همکاری مسئولین جهت تحقق توسعه همه جانبه این استان تاکید کرد.

وی منطقه آزاد ماکو را پیشران توسعه آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: این منطقه به واسطه پتانسیل های بسیار در حوزه های مختلف بخصوص ترانزیت و کشاورزی و نیز قرار گرفتن در دروازه اروپا نقش بی بدیل در توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد نمود.

گروسی، آماده سازی و رفع مشکلات زیرساختی منطقه همراه با تسهیل حضور سرمایه گذاران در منطقه را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و اظهار داشت: از تمام ظرفیت های استانی و کشوری برای جذب سرمایه گذاران و رونق تجارت و صنعت در منطقه بهره خواهیم برد.

در این جلسه به تقویت همکاری های مشترک دستگاه های اجرایی در این منطقه و الگوسازی برای مدیریت نوین در منطقه تاکید شد.
همچنین ارتقای زیرساخت های حمل ونقل منطقه با هماهنگی منطقه آزاد ماکو و مرکز استان و تشکیل شرکت های حمل و نقل ترکیبی به منظور تقویت سیستم حمل و نقل کریدور شرق به غرب و نیز تصویب و ارائه برنامه استراتژیک برای طرح جامع منطقه آزاد ماکو با در نظر گرفتن نیازمندی های راهبردی ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین