پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آئین بزرگداشت هفته وحدت در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

جشن میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی ( ص ) و بزرگداشت هفته وحدت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین بهروزی لک استاد تمام حوزه علمیه قم و با حضور حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ماکو ، روحانیون شیعه و سنی ، اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاذ ماکو ،‌ امام جمعه شهرستان ماکو در حاشیه  این آئین در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اينکه يکي از مهمترين ويژگي هاي پيامبر ( ص ) اخلاق ايشان بود بيان داشت: اخلاق در زندگي ما مسلمانان بسيار حائز اهميت بوده و ما بايد هميشه با پيروي از پيامبر مهربانمان،اخلاق خوب و نيکويي داشته باشيم .

حجت الاسلام هاشمی افزود: حضرت محمد(ص) بدون تردید پیامبر رحمت و مهربانی برای عالمیان هستند و چه نیکو که میلاد پر برکت ایشان فرصتی برای وحدت و همدلی بین مسلمانان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر بهروزی نیز در این آئین گفت: با نگاهی به آموزه های پیامبر اسلام(ص)، دعوت ایشان به وحدت همواره مورد تاکید است و به راستی از این راه است که دین اسلام می تواند جهان شمول گردد.

وی ادامه داد: در این سال ها و با امکاناتی که در این زمانه ایجاد شده و زمینه آشنایی انسان ها را با اندیشه ها و ادیان مختلف به راحتی فراهم نموده، گرایش انسان ها در نقاط مختلف دنیا به دین اسلام در مواردی که اسلام به شکل واقعی و مناسب معرفی شده، همواره قابل توجه بوده است و این موضوع مسوولیت مسلمانان را در معرفی این دین مبین به جهانیان چندین برابر می کند که این مهم جز در وحدت امکان پذیر نیست.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین