پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون عصر چهارشنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ امام جمعه و جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه‌ بین المللی منطقه آزاد ماکو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در راستای تداوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز فعالان این عرصه برپا شده است.
علی قنبری افزود : صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می شود و این صنعت را می توان به عنوان یکی از مهمترین محرک های اقتصادی جوامع بشری دانست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم بنابراین یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده ها آشنا نمودن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان است و در این راستا نمایشگاه ها می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد : این نمایشگاه ۲۷ تا ۲۹ مهر ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است.

قنبری افزود : مشارکت کنندگان از شهرهای ارومیه، قزوین، تهران، آذربایجان شرقی و غربی و منطقه آزاد ماکو تولیدات و محصولات خود را در زمینه های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی و محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی تولیدکنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقه مندان با فناوری های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین