پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جشنواره ماهیگیری منطقه آزاد ماکو در تفرجگاه ارس پلدشت برگزار شد

جشنواره ماهیگیری منطقه آزاد ماکو با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در تفرجگاه ارس پلدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو جشنواره ماهیگیری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در تفرجگاه کمپ ارس شهرستان پلدشت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: این منطقه با توجه به موقعیت استراتژیک خود از قابلیت بالایی برای رونق گردشگری تجاری برخوردار است.

حسین گروسی با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد ایران همانند سایر مناطق آزاد کشور دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مستعد و مناسبی جهت توسعه گردشگری در حوزه‌های مختلف است افزود: این ظرفیت‌ها چه در حوزه گردشگری به لحاظ آثار و ابنیه تاریخی که بخش عمده‌ای از بناهای بجا مانده از دوره قاجار را تشکیل می‌دهد و چه از لحاظ طبیعت بکری که در منطقه دارد می تواند به یک قطب مهم گردشگری در کشور تبدیل شود.

شایان ذکر است در این جشنوراه  ۷۵ نفر از ماهیگیران از شهرهای همجوار منطقه آزاد ماکو با شمال استان به همراه خانواده‌های خود با استقرار در محل دریاچه سد ارس ساعاتی را به گرفتن ماهی پرداختند و در نهایت با اهدای جایزه  از نفرات برتر تقدیر شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین