پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

استقرار گمرک در گیت ورودی منطقه آزاد ماکو در دستور کار قرار گرفته است

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو از استقرار گمرک در گیت ورودی منطقه آزاد ماکو بعد از اتمام حصار کشی منطقه خبر داد و گفت: طرح محسورسازی منطقه آزاد بر اساس قانون مناطق آزاد و با هدف ملموس کردن تاثیر فعالیت مناطق آزاد و ماندگاری این آثار اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حسین کروسی مدیر عامل منطقه آزاد ماکو گفت: برای اینکه مردم بتوانند از مزایای منطقه آزاد بهره مند شوند و آن را لمس کنند، قوانین مناطق آزاد باید مو به مو اجرا شود که در همین راستا طرح محصورسازی منطقه آزاد ماکو از اردیبهشت ماه سال گذشته شروع شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی منطقه آزاد ماکو گفت: 10 کیلومتر این جداسازی با هزینه کرد نزدیک 25 میلیارد تومان آماده بهره برداری و تحویل به گمرک و دستگاه های نظارتی است و 13 و نیم کیلومتر آن در حال ساخت است. 

داداش زاده گفت: تمام زیرساخت های لازم برای تاسیس و راه اندازی گمرک مستقر هستند و با هزینه کرد نزدیک 20 میلیارد تومان برای بقیه محصور سازی، این طرح به اتمام و بهمن ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد، گمرک و انجام امور گمرکی باید در خارج از قلمرو منطقه انجام شود.

در حالی که بیش از ده سال از شروع فعالیت رسمی منطقه آزاد ماکو می گذرد لازم است برای بهره مندی عموم مردم از ظرفیتها و مزایای آن ، طرح محصور سازی و فنس کشی این منطقه به اتمام برسد .

با اتمام طرح فنس کشی بیش از 200 هزار نفر از اهالی منطقه آزاد ماکو از مزایای این منطقه برخوردار خواهند شد .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین