پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رقابت های جودو انتخابی کشوری ‌با قهرمانی تیم بازرگان پايان يافت

مدیر اجتماعی، ورزش و سلامت منطقه آزاد ماکو گفت: رقابت هاي جودو انتخابي کشوری به میزبانی منطقه آزاد ماکو ‌در شهر مرزی بازرگان با قهرمانی تیم بازرگان پايان يافت.

علی فرج پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: در این مسابقات ۶۰ جودوكار در ۸ وزن در قالب هفت تیم از شهرهای ماکو، بازرگان ، ارومیه، مهاباد و خوی در شهر مرزی بازرگان منطقه آزاد ماکو با یكدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینكه تیم های ارومیه و ماکو نیز پس از بازرگان عنوان دو و سوم تیمی این رقابت ها را از آن خود كردند، اظهاركرد: در رقابت های ۵۰ كیلوگرم این رقابت ها صدرا اسماعیل زاده عنوان نخست را بدست آورد، حسن علیپور و هومن براتی نیز به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: همچنین، در وزن ۵۵ كیلوگرم نیز هادی فتح اله زاده عنوان نخست را كسب كرد و امیرحبیبی و آراز علی نژاد به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود كردند.

فرج پور افزود: در وزن ۶۰ كیلوگرم میر ابوالفضل زینال زاده عنوان قهرمانی را بدست آورد و مبین اسدی و اشکان پیروتی نیز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند و در وزن ۶۶ كیلوگرم نیز مرتضی احدضیاء عنوان اول را كسب كرد و عنوان دوم و سوم به ترتیب به جودوكاران محمدصدرا پورحسن و رضا مرادی رسید.

مدیر اجتماعی سلامت، و ورزش سازمان منطقه آزادماکو با بیان اینکه در وزن ۷۳ كیلوگرم نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به متین نیکوکار، کنعان حسن پور، محمدسبحان فرزانه و ۸۱ کیلوگرم به امیر حسین نظری، محمد پارسا و مبین سیاری تعلق یافت اظهارداشت: در وزن ۹۰ كیلوگرم این مسابقات نیز فرشید ضیائی مقام اول ،‌محمدمبین قاضی زاده دوم ، امیر حسین پارسا به كسب عنوان سوم بسنده كرد و در وزن +۱۰۰ کیلوگرم نیز امین علی اصغرزاده و امیر محمد اسماعیل زاده به عنوان اول و دوم نائل آمدند.

شایان ذکراست: نفرات اول تیمها برای اعزام در مسابقات قهرمانی كشور به رقابت خواهند پرداخت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین