پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

از ایده های تمامی شهروندان در راستای توسعه منطقه استقبال می کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو از تمامی ایده ها و پیشنهادات شهروندان از نخبگان و دانشگاهیان تا شهروندان ساده در راستای توسعه و افزایش درآمدبرای منطقه استقبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حسین گروسی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و مدیریت کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تجربیات و اندوخته های مدیریتی مسئولانی که از سازمان جدا میشوند سرمایه عظیمی است و باید از این تجربیات بهره مند شد.

وی منابع انسانی را یکی از مهمترین محورهای توسعه منطقه برشمرد و ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته منابع انسانی ارزشمندترین دارایی شناخته می شود و افراد تجربیات خود را در قالب یک سیستم به نفر بعدی منتقل می کنند.

گروسی ایجاد بانک نظام ایده ها در دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و اظهار داشت: استفاده از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران در راستای توسعه منطقه و افزایش بهره وری و درآمدزایی باید نهادینه شود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به دیدار شب گذشته وی با وزیر نیرو گفت: بخش عظیمی از درآمدهای سازمان صرف ایجاد زیرساخت ها می شود و آن کافی نیست لذا دولت باید برای ایجاد زیرساخت و تامین انرژی برای فعالیت های اقتصادی منطقه اقدام نماید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیشتر بخش ها و منابع سازمانی نیازمند توجه بیشتر هستند، گفت: در این بین نقش منابع انسانی در بهبود و بازسازی سازمانی و البته کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است.

در این آئین حسن صدرایی مهر به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری،‌ بهنام امیریان به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست حوزه مدیرعامل و علی حسنعلی زاده به عنوان سرپرست مدیریت کشاورزی و منابع طبیعی سازمان معرفی از محسن حافظی فر و بهرام زینال زاده تجلیل شد .

همچنین از قربان علیزاده به عنوان نخستین کارمند بازنشسته این سازمان تکریم وتجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین