پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تولید دانش‌بنیان راهبرد واحدهای تولیدی منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره یک ماکو گفت: واحدهای تولیدی مستقر در منطقه تولید دانش بنیان را باید راهبرد فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی با بیان اینکه باید ظرفیت های اشتغال زایی در حوزه های تولید دانش بنیان را فعال کرد افزود: بازارهای جهانی امروز با شیوه های نوین تجارت، رقابت می کنند و واحدهای تولیدی برای حضور در این بازارها باید خود را ارتقا ببخشند.

وی به لزوم برندسازی محصولات منطقه آزاد ماکو جهت معرفی و حضور در سطح کشور افزود: منطقه آزاد ماکو مستعد سرمایه گذاری و تولید است و راه اندازی زنجیره تولید در این منطقه می تواند صرفه اقتصادی برای کشور و تولیدکنندگان را ایجاد نماید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: این سازمان برای اصلاح مشکل تامین مالی تولیدی‌ها پیگیری خواهد کرد چرا که بسیاری مواقع واحدهای تولیدی، مشکل تامین سرمایه در گردش دارند و این موضوع روی میزان تولید، هزینه ‌آن و نیز شرایط بازار اثر معکوس می‌گذارد.

گروسی از واحدهای تولیدی پوشاک برسام،‌دیاناتجارت ریسمان، سارای موکت، کفش ویستا، صنعت فرسازان، پی وی سی ماوی، بتادنت، دومان صنعت غرب، قهوه شاهپور، قهوه ماگوش، خوراک دام و طیور زنجیره طلوع آذربایجان بازدید و از نزدیک با فعالیت های این واحدهای صنعتی آشنا شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین