پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

وضعیت آب شرب شهرستان شوط و شهر مرگنلر بهبود می یابد

استاندار آذربایجان غربی گفت: با اهتمام جدی در تامین اعتبارات استانی و ملی، وضعیت آب شرب شهرستان شوط و شهر مرگنلر در یک زمان بندی مشخص بهبود می یابد.

محمدصادق معتمدیان امروز در جمع مردم شهر مرگنلر شهرستان شوط، با اشاره به الزام دستگاههای مختلف جهت اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: راهکارهای رفع مشکلات شهرستان شوط و مناطق مختلف آذربایجان غربی پس از احصاء توسط کارشناسان و مدیران دستگاهها، در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی، تصویب و لازم الاجرا می شود.

وی همچنین تامین آب شرب سالم را مطالبه بحق مردم منطقه دانسته و خاطرنشان کرد: با اهتمام جدی در تامین اعتبارات استانی و ملی، می توان وضعیت آب شرب شهرستان شوط و شهر مرگنلر را در یک زمان بندی مشخص بهبود بخشید.

استاندار آذربایجان غربی تامین آب برای حوزه کشاورزی را نیز از مطالبات جدی روستاهای شهرستان شوط معرفی کرده و افزود: دولت سیزدهم با تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه آبرسانی چون سد کرم آباد، پیگیر مکانیزه کردن و بهبود وضعیت آب شرب شهرستان شوط است و هفت قنات نیز در کوتاه مدت تامین کننده آب منطقه و بخصوص کشاورزان خواهد بود.

معتمدیان همچنین از تکمیل و تجهیز مراکز بهداشت و اصلاح شبکه برق رسانی شهر مرگنلر خبر داده و اضافه کرد: با راه اندازی مجتمع اداری در شهر مرگنلر، خدمات رسانی و تامین امکانات برای این شهر تسریع خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت بهبود وضعیت آموزش و پرورش شهر مرگنلر و تسریع حذف مدارس کانکسی در این شهر، افزود: از شهرداری مرگنلر جهت درآمدزایی و رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم، با ارائه تسهیلات و کمک مالی حمایت خواهیم کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین