پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رفع موانع تولید مبتنی بر دانش‌ بنیان‌ توسط سازمان های مناطق آزاد پیگیری شود

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی گفت: رفع موانع و مشکلات بر سرراه شرکت های دانش بنیان توسط سازمان های مناطق آزاد پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حجت اله عبدالملکی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از واحد دانش بنیان بتادنت تولید کننده انواع دندان های مصنوعی در منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از مراحل تولید و بسته بندی این واحد تولیدی، قول مساعد به پیگیری مشکلات بر سر راه تولید کنندگان منطقه داد.

شایان ذکر است:‌شرکت بتادنت منطقه آزاد ماکو اخیرا با تأیید مرکز شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به اخذ گواهی تاییده شرکت دانش بنیان شد.

این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت های تولیدی فعال در حوزه تولید دندان های مصنوعی و ترکیبات اصلی محصولات حوزه تجهیزات پزشکی می باشد.

شرکت بتادنت ماکو از سال۱۳۸۰برای تولید دندان مصنوعی و مواد دندانپزشکی راه‌اندازی گردیده است. موسس این مجموعه علی صفرزاده می باشد که وی جزء اولین بنیانگذاران تولید دندان مصنوعی و مواد دندانی در ایران است .
مهم‌ترین هدف‌ او از راه‌اندازی این مجموعه توسعه محصول، صادرات و تامین صددرصدی نیاز داخل کشور بوده است .
محصولاتی که شرکت در حال حاضر تولید و به بازار عرضه می‌کند شامل انواع دندان مصنوعی از جنس پلیمر متیل متاکریلات، دندان مصنوعی از جنس کامپوزیت و همچنین تولید پلیمرهای متیل متاکریلات برای اولین بار در ایران است که کاربرد آن در مصارف دندانپزشکی، پزشکی و همچنین بهداشتی می‌باشد. شایان ذکر است دانش فنی تولید پودرهای متاکریلات با همکاری اساتید برتر حوزه پلیمر ایران به دست آمده است.

محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان به کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای همسایه از جمله ترکیه، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان صادر می‌شود.  در سال۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ از طرف موسسه استاندارد ملی ایران به عنوان تولید کننده برتر ایران انتخاب شویم و در سال۱۳۹۴ به عنوان واحد صادر کننده نمونه منطقه آزاد تجاری ماکو انتخاب شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین