پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تحقق توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو با بسیج تمام امکانات و منابع

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر عمل به سفارشات امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج گفت: با بسیج تمام امکانات و منابع، توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو را در تمامی زمینه ها شاهد خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز شنبه همزمان با آغاز هفته بسیج در جمع بسیجیان شهرستان شوط افزود: با نگرش بسیجی نه فقط در عرصه های نظامی بلکه عرصه های اقتصادی و ورزشی نیز میتوانیم به موفقیت و پیروزی برسیم .

وی با تبریک پیروزی تیم ملی درجام جهانی هر موفقیتی را در سایه تفکر بسیجی عنوان کرد و ادامه داد: با اتحاد و وحدت و توکل به خدا بر بزرگترین قدرتها نیز میتوانیم پیروز شویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی بعد از انقلاب در تمامی عرصه ها حضور فعال و نقش موثر داشتند اظهار داشت: دشمن با تمام قوا در صدد ضربه زدن به جوانان و فرهنگ ایرانی بخصوص فرهنگ کار و تلاش است و ما باید با هوشیاری دسیسه دشمنان را خنثی کنیم.

گروسی جوانان منطقه آزاد ماکو را به بسیج در تلاش و کار فراخواند و خاطرنشان ساخت: ترقی، رشد و توسعه کشور و منطقه آزاد ماکو میسر نمیشود مگر با تلاش و همت شما عزیزان که امیدوارم با همان روحیه بسیجیان دفاع مقدس در گام دوم انقلاب موفق باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین