پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ورود ماشین آلات کشاورزی و صنعتی طی توافق سازمان منطقه آزاد ماکو و گمرک جمهوری اسلامی

طی جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،، مديرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ويژه گمرک جمهوري اسلامي ايران، مدیرگسترش و تسهیل صادرات و امورگمرکی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه و مدیر کل گمرک بازرگان مسائل و مشکلات گمرکی و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد ماکو بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست با بیان مسائل و مشکلات گمرکی و واردات ماشین آلات کشاورزی و معدنی و مواد اولیه و صادرات محصولات تولیدی منطقه از پیگیری برای رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی منطقه خبر داد.
وی با بیان مشکل ترخیص ماشین آلات کشاورری و معدنی به منطقه گفت: به دلیل وجود مشکلاتی چون نبود فنس‌کشی در منطقه آزاد ماکو، فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع معدنی از وارد کردن ماشین‌آلات و تجهیزات اولیه محرومند لذا سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به احداث فنس نمود که با توافق گمرک جمهوری اسلامی تدابیر لازم جهت استقرار گمرک تا زمان اتمام فنس کشی اتخاذ شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خواستار تسهیل در جذب سهمیه واردات کالای حمل مسافر برای عرضه در بازارچه های مرزی منطقه بخصوص مرز پلدشت شد.
در این جلسه هماهنگی لازم برای احداث سردرب گمرک، فنس کشی و ساختمان های مورد نیاز در گیت ورودی و .. انجام گرفت.
شایان ذکر است،‌ علی وکيلي مديرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ويژه گمرک جمهوري اسلامي ايران و شهرام موسوی مدیرگسترش و تسهیل صادرات و امورگمرکی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد که به دعوت حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به ماکو سفر کرده بودند به اتفاق رامین ظهیری مدیر کل گمرک بازرگان ضمن بازدید از برخی واحدهای تولیدی از روند فعالیت گمرک بازرگان و پروژه های توسعه در حال اجرا در این گمرک بازدید کردند.
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین