جلسه بررسی راه اندازی سامانه جامع نظارت بر خدمات مراکز و تاسیسات گردشگری منطقه آزاد ماکو برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این سامانه در راستای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری براساس رضایت مشتری و به منظور ارتباط آنلاین گیرندگان خدمات حوزه گردشگری با ارائه دهندگان خدمات و مراجع نظارت بر این مراکز و تاسیسات راه اندازی می شود.
به کمک این سامانه به صورت کاملا حرفه ای و سریع، میزان رضایت مندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف مراکز گردشگری (از جمله مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و …) سنجش و همچنین مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران بررسی و اقدامات لازم به منظور بهینه سازی ارائه خدمات انجام خواهد شد.
این سامانه به کاربران این امکان را فراهم خواهد کرد تا هرگونه رضایت یا نارضایتی از مراکز اقامتی، پذیرایی و … را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن به مراجع ذیربط اعلام نمایند و همچنین برای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران پیشنهادات خود را ارائه دهند.
در واقع سامانه مذکور بازخوردهای مشتریان را ثبت و تجمیع نموده و پس از آن آنالیز و تحلیل جامعی از داده ها بوسیله پنل کاربری سامانه (متشکل از انواع نمودار های مقایسه ای، شاخص رضایت، رتبه بندی و …) قابل مشاهده و بررسی می باشد، که به کمک آن می توان نقاط قوت و ضعف مراکز و تاسیسات گردشگری را شناسایی و نهایتا در کنار ارائه راهکارهای کاربردی، موجبات رشد کیفیت خدمات در منطقه شد.