پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان آذربایجان غربی و انتخابی کشوری در منطقه آزاد ماکو آغاز شد

مدیر اجتماعی،‌سلامت و ورزش منطقه آزاد ماکو گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان آذربایجان غربی و انتخابی کشوری به میزبانی منطقه آزاد ماکو آغاز شد.

علی فرج پور روز پنجشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان آذربایجان غربی و انتخابی کشوری یادواره پهلوان احمد افغان تنها کشتی گیر صاحب مدال المپیکی استان آذربایجان غربی از ماکو، ۲۳ و ۲۴ آذر ماه با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر در قالب ۱۸ تیم از شهرستانهای استان آذربایجان غربی در سالن ۲۰۰۰ نفری حضرت ولیعصر ماکو در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر وزن پس از پایان مسابقات جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب می کنند افزود: این مسابقات با حضور چهل نفر از عوامل اجرایی، داوران و نمایندگان فدراسیون کشتی به میزبانی منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است.

فرج پور ادامه داد: توجه به ورزش پهلوانی کشتی که از ورزشهای با سابقه در منطقه آزاد ماکو است جزو اولویت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو است. احداث خانه های اختصاصی کشتی در سالهای گذشته در شهرهای منطقه گویای این مطلب است.

وی بیان داشت: دو رفت اولین لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان استان نیز تابستان امسال در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

مدیر اجتماعی،‌سلامت و ورزش منطقه آزاد ماکو از برگزاری دوره های استعدادیابی ورزش سنین پایه در آینده خبر داد و تصریح کرد: این موضوع در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو قرار داشته و در رشته کشتی نیز مهدی مصطفی زادگان از ماکو در سال گذشته به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران درآمده است.

شایان ذکر است: علیرضا اشرفی قهرمان ارتشهای ایران، امیرحسین قره ایاقی قهرمان کشتی فرنگی ایران نیز از قهرمانان و افتخار آفرینان این رشته در سطح ملی هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین