پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آئین تجلیل از فعالان صنعت حمل ونقل منطقه آزاد ماکو برگزار شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تقدیر از فعالان حمل و نقل منطقه آزاد ماکو گفت:‌ موقعیت ژئوپلتیک این منطقه و قرار گرفتن مهمترین مرز زمینی تجاري و مسافري بازرگان با تردد حدود 400 هزار کامیون و حدود 2 میلیون نفر مسافر در محدوده منطقه آزاد ماکو، این زمینه برای منطقه آزاد ماکو فراهم شده است تا خود را به یک قطب ترانزیت و حمل و نقل مهم تبدیل کند.

حسین گروسی در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل منطقه آزاد ماکو، که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و فعالان حمل و نقل منطقه آزاد ماکو، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: عبور یکی از اصلی ترین کریدورهاي حمل و نقل و ترانزیت ملی و بین المللی از محدوده این منطقه و پتانسیل ایفاء نقش و ایجاد ارزش افزوده در 32 جریان تجاري منطقه ای و بین المللی با حجم تجارت سالیانه بالغ بر 1000 میلیارد دلار، صنعت لجستیک و حمل و نقل را به یکی از محورهاي اصلی کسب و کار و فعالیت در منطقه آزاد ماکو تبدیل کرده است.

حسین گروسی که ترجیح داد به جای سخنرانی در جمع فعالان حمل ونقل به مشکلات و مسائل آنان گوش فرا دهد افزود: مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل منطقه احصا شده و طی برنامه راهبردی نسبت به رفع آنان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات حمل‌ونقل در هر نقطه ای دنیا به عنوان پیشران اقتصاد حائز اهمیت است، افزود: صنعت حمل‌ونقل به عنوان یک زیرساخت موجب رشد و تعالی سایر بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد ماکو می تواند باشد.

امام جمعه ماکو نیز در این آئین با بیان اهمیت کار در حوزه حمل ونقل و رانندگی گفت: رانندگان و فعالان حمل و نقل با تکیه بر فرامین الهی،‌از ائمه معصومین مدد گرفته و در مسیر جاده ها بر خدا توکل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی افزود: هدف از خلقت بشر اين است كه انسان به مقصد اصلي يعني قرب الهي برسد و براي طي اين مسير راهكارهايي وجود دارد كه كه در قرآن كريم،فرمايشات پيامبران و ائمه معصومين(ع ) آمده است.

در این آئین تعدادی از فعالان حمل و نقل و رانندگان منطقه آزاد ماکو مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است:‌ آئین گرامیداشت روز حمل و نقل به همت انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین ماکو- بازرگان، شرکت جاده پویان جهان و شرکت طاهر بار کهکشان و مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین