پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در ماکو

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس، عصر امروز 6 دی ماه همزمان با شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) مورد استقبال گرم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مسئولان و مردم شهیدپرور ماکو  قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از ایسنا، فرمانده سپاه ماکو گفت: پیکر یک شهید گمنام فردا در شهر مرزی بازرگان تشییع و خاکسپاری می شود.

سرهنگ غلام عباس مرادزاده در حاشیه استقبال از شهید گمنام در منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه فردا ۷دی ماه در شهر مرزی بازرگان تشییع و خاکسپاری می شود، افزود: این شهید گمنام با ۱۸ سال سن در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

فرمانده سپاه ماکو عزت و اقتدار کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای گمنام بزرگمردانی هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و در این راه هیچ چشم داشت مادی نداشتند.

سرهنگ مراد زاده گفت: ما باید مسیر زندگی خود را همانند شهدا ترسیم و به گونه‌ای پیش رویم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه باید در تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ ناب به نسل جوان تلاش شود، افزود: این گمنامان شجاع برای شرف و آبروی کشور جنگیدند و مظلومانه شهید شدند و در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

ا

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین