پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان های ماکو،‌چالدران، شوط و پلدشت در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

همزمان با دهه بصیرت با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و علمای اهل تسنن وتشیع نشست بصیرتی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌امام جمعه ماکو در این آئین گفت:‌بصیرت افزایی پیمودن راه و انتظار معصومین (ع)  است و موفقیت انسان در کارهای اجرایی نیز در گرو آشنایی و عمل به موازین دینی و الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی با بیان اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد افزود: امروز همگان او را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند. این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانیِ آمریکا شد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بودند اضافه کرد: بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید حاج سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک دشمن شناس چیره دست بود، ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می دانست منشأ همه فسادها آمریکا و صهیونیست ها هستند، از این جهت همه تلاش خود را برای مبارزه با این جرثومه های فساد گذاشت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین